Pogosto postavljena vprašanja

    Kaj storim, če je dostavljena pnevmatika poškodovana?

    Če ima izdelek pomanjkljivost ali napako, ga seveda lahko reklamirate v garancijskem roku. Garancijski rok za naše izdelke je 24 mesecev, teči pa začne z dnem dostave.

    Prosimo, kontaktirajte našo službo za stranke po elektronski pošti: gume-direkt@delti.com, po faksu na 00386 188 885 03 ali po telefonu našo linijo tel. 00386 01 60 09 390 (od ponedeljka do petka, od 08:30 - 17:30). Od nas prejmete reklamacijski obrazec. Tega nam potem izpolnnjenega in podpisanega vrnete nazaj.

    Reklamirane izdelke pošljemo proizvajalcu na testiranje.

    Nasvet: Prosimo, ne pošiljajte nam pnevmatik v Hannover. Na tem naslovu ne moremo prevzeti nobene pnevmatike.
    Pri morebitni reklamaciji že zmontiranih pnevmatik se obrnite na vašega vulkanizerja.





    Uporabljamo cookies. Z uporabo te spletne strani se strinjate z njihovo uporabo.
    OK