Pogosto postavljena vprašanja

    Vprašanja glede naročanja

    Vprašanja glede postopka reklamacije

    Kaj storim, če je dostavljena pnevmatika poškodovana?

    Kaj storim, če je dostavljena pnevmatika poškodovana?

    Če ima izdelek pomanjkljivost ali napako, ga seveda lahko reklamirate v garancijskem roku. Garancijski rok za naše izdelke je 24 mesecev, teči pa začne z dnem dostave.

    Prosimo, kontaktirajte našo službo za stranke po elektronski pošti: gume-direkt@delti.com, po faksu na 00386 188 885 03 ali po telefonu našo linijo tel. 00386 01 60 09 390 (od ponedeljka do petka, od 08:30 - 17:30). Od nas prejmete reklamacijski obrazec. Tega nam potem izpolnnjenega in podpisanega vrnete nazaj.

    Reklamirane izdelke pošljemo proizvajalcu na testiranje.

    Nasvet: Prosimo, ne pošiljajte nam pnevmatik v Hannover. Na tem naslovu ne moremo prevzeti nobene pnevmatike.
    Pri morebitni reklamaciji že zmontiranih pnevmatik se obrnite na vašega vulkanizerja.





    Uporabljamo cookies. Z uporabo te spletne strani se strinjate z njihovo uporabo.
    OK